|
Podkonické Pleše, 8.8.2001
Autor: Peter Gašparovič
Nebezpečný pohľad na Števa Kiša za letu. Nemá totiž rád, keď
niekto lieta v intímnej zóne tesne pod ním. Ak sa to niekomu
podarí, snaží sa dotyčného eliminovať zatrasením za stožiar,
o čom by vedel rozprávať Marko :)
|
|
Podkonické Pleše, 8.8.2001
Autor: Peter Gašparovič
Propagačný záber pre našeho generálneho sponzora, firmu BETOX,
ktorého logo nesú všetky pretekárske krídla našeho deltaklubu.
|
|
Včeláre (Košice), jeseň 1997?
Autor: Juraj Sladký
Štart Števa Maláka z rampy na Včelároch. Niekoľko stoviek metrov
od rampy vedie štátna hranica s Maďarskom, takže lietanie do
závetria neprichádza do úvahy. Oproti vidno Zádielsku dolinu a
Turniansky hrad.
|
|
Háj (Košice)
Autor: Juraj Sladký
Števo Malák zachytený v letovej polohe pred pristávaním. V
takejto výške sa zvyčajne treba už preklopiť do zvislej polohy
tela, aby bolo možné pristáť na nohy. V zvislej polohe kladie
telo niekoľkonásobne väčší odpor, čo zase spôsobí strmší zostup
- vhodnejší pre odhad miesta pristátia.
|
|
Hrhov (Košice)
Autor: Juraj Sladký
Letí Števo Malák na klzáku ZK-15. Letí pomerne nízko nad skalnou
hranou pri obci Hrhov. Svah pri Hrhove je veľmi dobrý pri
svahovaní, pretože pod hranou klesá prudko dole (50 stup.),
má prevýšenie 600 m, a dĺžku niekoľko kilometrov.
|
|
Háj (Košice), 22.9.2001
Autor: Peter Gašparovič
Robo Murín pri točení jesennej termiky vo výške asi 80 m. Pôvodne
to vyzeralo slabo, takže všetci piloti odštartovali do slabej
prehánky s tým, že si zmerajú aspoň výkony krídiel. Dve minúty
po štarte prvého začala fungovať termika, takže tí šťastnejší si
mohli po krátkom zápase v turbulencii polietať dve hodiny.
|
|
Háj (Košice), 3.10.2001
Autor: Peter Gašparovič
Impresionistický záber na Eda. Štartovisko Háj je umiestnené na
okraji náhornej planiny v Slovenskom Krase. Vegetáciu planiny
tvorí pestrá zmes prevažne listnatých stromov, ktoré sa už koncom
septembra začínajú pekne sfarbovať.
|
|
Háj (Košice), 3.10.2001
Autor: Peter Gašparovič
Efektný záber na Števa, ako sa prepadáva v prudkej zákrute.
Na pravej strane je hlavný "zachytávací" priestor po štarte.
Prelety smerom na Sorošku sa začínajú preskočením hrebeňa
v pozadí.
|